عـکس تو عـکس
عـکس تو عـکس

این وبلاگ البوم انواع عـکس هرچی شما بخواهید


متن زیبا در مورد زندگی

1. طبیعت گردی

یکی از بهترین راه هایی راه یافتن نشاط و شاداب شدن همین طبیعت گردی است. پناه بردن به طبیعت و بهره گرفتن از آنچه خداوند بی دریغ و بی منت برای ما به ودیعه گذاشته، ساده تر آنچه فکر می کنید، شادی را به زندگیتان هدیه می دهد.

 

2. ورزش

اگر خواهان شادی و نشاط هستید، اولین گام این است که تنبلی را کنار بگذارید و کمی به خود تحرک دهید. ورزش آنقدرها هم که فکر می کنید، سخت نیست و می شود با کمی اراده و از آن مهمتر کنار گذاشتن تنبلی ورزش کرد و سرحال شد. حالا دیگر میل با خودتان است که شادی را به زندگی خود راه دهید یا خیر.

 

3. گذراندن زمان با افراد خانواده و دوستان

عزیزانتان می توانند بهترین راه برای شاد شدن شما باشند. سرتان شلوغ است، می دانم. خود ما هم همین وضعیت را داریم و به سخن دیگر هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد. اما از ما به شما نصیحت برای عزیزانتان وقت بگذارید تا ببینید که چه تاثیری شگرفی روی انرژی و روحیه شما خواهند داشت.

 

4. ابراز تشکر و قدردانی

غرور را کنار بگذارید و از کسانی که کاری برای شما انجام می دهند، قدردانی کنید. این کار می تواند ظاهرا خیلی کوچک باشد و چندان به چشم نیاید. اما همین ابراز تشکر ساده هم طرف مقابلتان را خوشحال و سرمست می کند و هم حس رضایت را به شما می دهد.

 

5. میانه روی

حد وسط را نگه داشتن و به عبارت دیگر افراط و تفریط نکردن همواره نتیجه مطلوب دارد و تفاوتی نمی کند که در چه کاری باشد. خیلی خوب یا خیلی بد، سیاه و سفید و تعابیری از این دست فقط اعصاب شما را بهم می ریزد. خاکستری بودن همان شاد بودن است.

 

6. خواب خوب و کافی

موقع خواب لطفا به همه افکار، دغدغه ها و هر آنچه مزاحم خوابتان می شود بگویید می خواهم بخوابم. باور کنید امکان پذیر است و می شود با قدعلم کردن در برابر چنین دغدعه هایی به خواب خوب دست یافت. نتیجه خواب راحت و کافی هم شادی و نشاط در طول روز است.

 

7. چالش با خود

به جای اینکه به زندگی دیگران سرک بکشید و سر از کار آنها درآورید، با خودتان چالش کنید. وقتی می خواهید کاری انجام دهید، از خود بپرسید برای چه باید این کار را انجام دهم. خود را قضاوت کنید و نه دیگران را. نتیجه خوبی دارد، چیزی در حد یک شادی و نشاط مفرط!

 

8. خنده

بخندید، حتی اگر در بدترین شرایط اقتصادی هستید. بخندید، حتی اگر از مشکلات و معضلات سختی رنج می برید. این یک شوخی نیست. شما قادر هستید که با خندیدن و فرستادن انرژی مثبت به درون خود مشکلات را راحتتر تحمل کنید و ساده تر به شادی دلخواه خود دست یابید.

 

9. در آغوش کشیدن عزیزان

از ابراز محبت و عشق خود به عزیزانتان طفره نروید. آغوش دوستان و خانواده مطمئن ترین مامن برای شاد شدن شماست. خجالت و کم رویی را کنار بگذارید و با تمام وجود آنها را در آغوش بکشید.

 

10. خوشبینی

آیه یاس خواندن و ایراد بنی اسرائیلی گرفتن کار آنهایی است که به هر بهانه ای می خواهند شادی را از خود دور کنند. اما خوش بینی و مثبت فکر کردن می تواند آرامش و در نتیجه نشاط را برای شما به همراه داشته باشد. البته به یاد داشته باشید که زیاد روی نکنید چون خوشبینی زیاد نتیجه اش بی خیالی است!

 

 

وقتی صحبت از شادی و نشاط به میان می آید، خیلی ها می گویند: "برو بابا دلت خو شه"! این شاه بیت کلام کسانی است که فکر می کنند با وجود گرانی، ناهنجاری های اجتماعی و مشکلاتی مانند این دیگر شادی مفهومی ندارد!

 شاد بودن اما برخلاف تصور این افراد بستگی مستقیم به خود ما دارد. زندگی سخت است، فراز و نشیب دارد، پلشتی و سختی در آن کم نیست، اما آن کسی در زندگی هنرمند خوبی است که در حضور همه این موانع بهانه ای برای شادی پیدا کند.

روش های زیر مختصر و مفید به شما می گوید چگونه شادی را به زندگیتان راه دهید، اگرچه که همه چیز سر جای خودش نیست و زندگی هم سخت شده است.
 

 


آدرس ایمل www.akstak43@yahoo.com نظر یادت نره بزرگوار ...دوستون دارم موفق باشید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,

  توسط حسن  |
 

 



با سلام این شاید میشه گفت وبلاگ نیست بیشتر به یک آلبوم عکس میبره بله هرچی در مورد هر مطلبی عکس هست من خدمت گزار همه شما هم میهنان هستم فقط دست رنج ما یک نظر کوچیک پر محتواست و همین طور هم هست دوستون دارم مخلص شما همه هستم . یا علی مدد

 

 

 

دی 1398
خرداد 1397
فروردين 1394
اسفند 1393
بهمن 1393
فروردين 1393
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

حسن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عـکس تو عـکس و آدرس akstak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





YAL-L71-CUST 11.0.0.4(C185)
One Hour Photo 2002 subf2m
آمازون
برنامه بازیهای لیگ برتر
سایت زیبا
injabojnurde
لیست لینکها
خدا
نیوتک 43
تاپ 2 دانلود
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کالا 9
کالا 8
کالا 7
کالا 6
کالا 5
کالا 4
کالا 3
کالا 2
کالا
روزهای جوانی
برنامه بازیهای لیگ برتر
تبادل لینک
پرشین تیمپلت
isatice
آپلود
کارگاه واشربری فجر
گاسکت تاپ
خدا
صدای عاشق
نیوتک 43
تاپ 2 دانلود
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 150338
تعداد مطالب : 318
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

فال عشق

كد موسيقي براي وبلاگ

%MINIFYHTML0df0a210c1bea5f87680a29caa8e0dea4%

كد ماوس




ghalebeweb.blogfa.com



دانلود IDM
فال حافظ

.: Weblog Themes By PayamBlog :.

 

VPN Service